Subject: Riigikogu Raplamaa toetusrühmaga kohtumine!
From: "Rene Kokk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 14:54:55 +0200

Tere

Kirjutan Teile uuesti Riigikogu Raplamaa toetusrühma poolt kohtumise 
sooviga, et arutada riigitee 15 Tallinn-Rapla-Türi keskpiirde lõiguga 
seonduvaid probleemkohti ja saada tagasisidet varasemast kogemusest.

Eelnevas kirjavahetuses tuli Teie poolt ettepanek lükata antud kohtumine 
edasi 2024. aasta jaanuari lõppu kuna vastav analüüs oli veel pooleli.

Palun Teil leida aeg Raplamaa toetusrühmaga kohtumiseks aprillis 2024. 
aasta, ruumi kohtumiseks pakume omalt poolt Riigikogu hoones.

Rene Kokk

Riigikogu liige

Riigikogu. Lossi plats 1a,

15165 Tallinn.

Tel.  +372 631 6609

Mob.+372 504 0218

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, November 6, 2023 2:28 PM
To: Rene Kokk <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigikogu Raplamaa toetusrühma ettepanek kohtumiseks, riigitee 15 
Tallinn-Rapla-Türi, Kirdalu-Tagadi keskpiirde lõigu infovahetuseks

Registreerimise kuupäev: 06.11.2023

Registreerimise number: 9.1-3/23/23145-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>